Przejdź do głównej treści
MBE PL
Najczęściej wyszukiwane słowa
Wysyłka
Drukuj
Franczyza
Centrum Mbe

MBE Worldwide wprowadza MBE Fulfillment

 

MBE Worldwide wprowadza MBE Fulfillment, pakiet zaawansowanych rozwiązań do zarządzania magazynem, od realizacji zamówień po operacje wysyłkowe

MBE Worldwide („MBE”) z radością pragnie potwierdzić swoje zaangażowanie w dostarczanie najlepszych w swojej klasie rozwiązań do zarządzania logistyką, zarówno na rynku e-commerce, jak i B2B. Podążając tą ścieżką innowacji, MBE ulepszyło i wzbogaciło swoje rozwiązania logistyczne oraz opracowało MBE Fulfillment, aby oferować klientom coraz bardziej kompleksowe, zintegrowane i dostosowane do ich potrzeb usługi.

MBE Worldwide („MBE”) jest wiodącą platformą handlową oferującą rozwiązania w zakresie e-commerce, realizacji zamówień, wysyłki i marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz konsumentów. W 2022 r. MBE obsługiwało ponad 1 mln klientów biznesowych na całym świecie, generując 1,3 mld euro (1,4 mld USD) przychodów brutto w całym systemie za pośrednictwem ponad 3 150 centrów rozwiązań biznesowych w 52 krajach oraz 22 mld euro (23 mld USD) wartości towarów brutto w obrocie za pośrednictwem rozwiązań e-commerce PrestaShop.

MBE Fulfillment to pakiet zintegrowanych usług o wartości dodanej, od zarządzania stanami magazynowymi po realizację zamówień i obsługę wysyłek. Wybierając to rozwiązanie, sprzedawcy mogą skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, bez kłopotów związanych z działaniami logistycznymi i zarządzaniem zamówieniami, z gwarancją profesjonalnej usługi dostosowanej do indywidualnych potrzeb.

MBE Fulfillment stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm, które chcą sprzedawać online, nawet w fazie rozruchu, ze względu na swoją elastyczność i wysoce konfigurowalne funkcje. Dzięki MBE Fulfillment właściciele firm e-commerce mogą powierzyć swoją logistykę – od zarządzania i przetwarzania zamówień po operacje magazynowania i wysyłki – ekspertom z Mail Boxes Etc., pozwalając im skupić swoje zasoby i czas na innych potrzebach biznesowych. Jest to kompleksowa usługa, która usprawnia cały łańcuch dostaw, uwalniając sprzedawców detalicznych od ciężaru operacji logistycznych.

Wtyczka MBE eShip może zostać podłączona do wielu kanałów sprzedaży w tym samym czasie, dzięki najnowszej wersji rynkowej już dostępnej dla PrestaShop i wkrótce dla sprzedawców WooCommerce i Shopify.

Zaprojektowana, aby zwiększyć satysfakcję klienta e-commerce poprzez zapewnienie bardziej płynnego procesu zakupu, MBE eShip automatycznie generuje dokumentację wysyłki, etykietę i kod śledzenia. Zarówno wtyczka MBE eShip jak i strona MBE eShip ułatwiają i przyspieszają procesy logistyczne i wysyłkowe.

„E-commerce to niezmiernie istotna branża podlegająca ciągłej ewolucji i nieustannemu wzrostowi. Jesteśmy zaangażowani w rozwój innowacyjnych produktów cyfrowych i dalsze ulepszanie naszych rozwiązań biznesowych, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom spełniać oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów” – skomentowała Valeria Mennella, Dyrektor ds. Marketingu, MBE Worldwide. „MBE eShip ma na celu zwiększenie konkurencyjności handlowców w przestrzeni e-commerce poprzez dostarczenie im dostosowanej do potrzeb usługi, która pozwoli zoptymalizować i zautomatyzować procesy logistyki, wysyłki i zarządzania zamówieniami”.

Technologia jest jedną z zaawansowanych funkcji MBE Fulfillment: dzięki MBE LAB+, systemowi zarządzania magazynem, sprzedawcy mogą mieć pełną widoczność swoich stanów magazynowych i korzystać z płynnego importu zamówień e-commerce oraz wydajnych operacji logistycznych i działań związanych z magazynowaniem.

„W miarę jak małe i średnie firmy dostosowują się do potrzeb coraz bardziej wymagających klientów, mogą pojawić się wyzwania związane z koniecznością przenoszenia dużej ilości dodatkowych towarów lub integracji systemów zarządzania magazynem” – skomentowała Valeria Mennella, Chief Marketing Officer, MBE Worldwide. „MBE Fulfillment zdejmuje z detalistów ból głowy związany z logistyką, oferując gwarancję profesjonalnej i dostosowanej do potrzeb usługi za pośrednictwem jednego punktu kontaktowego”.